مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-10پزشكي

خبر خوب| انجام نخستین عمل جراحی ارتوپدی در رضوانشهر


با تخصیص یک پزشک متخصص ارتوپدی در بیمارستان 32 تختخوابی رضوانشهر، نخستین عمل جراحی ارتوپدی در این بیمارستان به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، حدوداً یک ماهه پیش بود که 38 تن از پزشکان متخصص طی یک مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فعالیت های سلامت محور طرح تعهد خود را در مراکز درمانی استان گیلان آغاز کردند.

  در میان 38 تن از پزشکان متخصص توزیع شده، یک تن متخصص ارتوپدی بود که در راستای ایجاد توسعه متوازن و عدالت در درمان به بیمارستان شهدای رضوانشهر از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تخصیص یافت.

  خوشبختانه با حضور یک پزشک متخصص ارتوپدی در رضوانشهر، اولین عمل جراحی ارتوپدی در بیمارستان شهدای این شهرستان انجام شد؛ عمل جراحی که پیش تر باید در مرکز استان، شهرستان های هم جوار و یا در بخش خصوصی انجام می شد.

دکتر محسن روحی متخصص جراحی ارتوپدی، اولین عمل جراحی ارتوپدی در اتاق عمل بیمارستان شهدای رضوانشهر را به انجام رسانده است.

به گفته این پزشک متخصص، این  عمل که جراحی CTS یا سندرم کارپال تونل  نام داشت بر روی مددجو آقا با 58 سال سن انجام گرفته است.

پیش ازاین بیماران ارتوپدی نیازمند جراحی به مرکز استان ارجاع داده می شدند که  ازاین پس با حضور پزشک متخصص ارتوپدی در بیمارستان شهدای رضوانشهر، امکان جراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| انجام نخستین عمل جراحی ارتوپدی در رضوانشهر

خبر خوب| انجام نخستین عمل جراحی ارتوپدی در رضوانشهر